Business College Helsinki siirtyy etäopetukseen 17.3.2020 alkaen

Koronavirusepidemian takia Business College Helsinki siirtyy etäopetukseen tiistaista 17.3.2020 alkaen toistaiseksi. Oppilaitoksessa ei ole todettu yhtään tautitapausta, mutta järjestelyt tehdään varotoimenpiteenä.

Opiskelijat suorittavat opintoja verkko-oppimisympäristössä opettajien etäohjauksessa. Kustakin ryhmästä vastaavat HOKS-ohjaajat huolehtivat ryhmänsä opetuksen sujuvuudesta etäopiskelun aikana.

Toimitilamme ovat edelleen auki, mutta suosituksena on, että kaikki työntekijät, joille se töiden puolesta on mahdollista, siirtyisivät tekemään etätöitä.

Business Collegen puhelinvaihde palvelee normaalisti ma-pe klo 8-16. Etätyössä ja paikalla olevaan henkilöstöön saa yhteyden vaihteen kautta puh. 09 1489 0200 tai sähköpostilla etunimi.sukunimi@bc.fi. Tarkemmat henkilöstön yhteystiedot löytyvät kotisivultamme https://www.bc.fi/opiskelu/yhteystiedot/.

Ensi sijassa pyrimme turvaamaan kevään aikana valmistuvien opiskelijoiden mahdollisuuden valmistua. Haluamme turvata kaikkien meillä opiskelevien ja työskentelevien hyvinvoinnin. Sen takia olemme ryhtyneet näihin toimenpiteisiin.

Koronavirustilanteeseen liittyen Suomen hallitus ja Avi ovat päättäneet, että yli 500 henkilön tapahtumat perutaan toukokuun loppuun saakka.

Business College Helsingin osalta tämä tarkoittaa sitä, että valmistujaisjuhlia ei valitettavasti voida pitää. Valmistuvat tulevat saamaan lisäinformaatiota myöhemmin.

Seuraamme tilannetta päivittäin ja tiedotamme muutoksista.

Antti Loukola

rehtori, toimitusjohtaja