Tiedote: Yrittäjyysvalmennus uusille urille – Suomen Liikemiesten Kauppaopisto ja Suomen Yrittäjäopisto solmivat yhteistyösopimuksen

Vastataksemme kasvavaan yrittäjyyden ja yrittäjävalmennuksen kysyntään sekä haluun palvella asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneitamme yhä paremmin ja tehokkaammin Suomen Liikemiesten Kauppa¬opisto ja Suomen Yrittäjäopisto ovat solmineet yhteistyösopimuksen systemaattisesta ja pitkäjänteisestä kumppanuudesta.

Osapuolten tavoitteena on luoda vahva elinkeinoelämän tarpeisiin vastaava allianssi, joka osaamiseltaan on kilpailukykyisin ja vetovoimaisin yrittäjyyskouluttaja pääkau-punki¬seudulla, ja myös valtakunnallisesti.

Yhteistyössä hyödynnetään molempien osapuolten vahva ja pitkäaikainen osaaminen liiketalouden sekä tieto- ja viestintätekniikan alueella ja erityisesti yrittäjyys¬valmen-nuksessa.

Molemmat osapuolet jatkavat toimintaansa itsenäisinä yhtiöinä.

Lisätietoja antavat:

Antti Loukola, toimitusjohtaja, rehtori, Helsinki Business College Oy/Suomen Liikemiesten Kauppaopisto
antti.loukola@businesscollege.fi, 050 377 8734

Ylermi Försti, rehtori, Suomen Yrittäjäopisto ylermi.forsti@syo.fi; 0108 4140 27

slk_hbc_logo.png

Suomen Yrittäjäopisto

Eturivissä vasemmalta Suomen Yrittäjäopiston kehitysjohtaja Jorma Kukkeenmäki, vararehtori Lea Puotinen, rehtori Ylermi Försti, yritystoiminnan kouluttaja Maija Peuhkurinen ja koulutusjohtaja Satu Hautanen. Takarivissä vasemmalta: Suomen Liikemiesten Kauppaopiston johtaja Vesa Jokela, johtaja Antti Sirainen, rehtori, toimitusjohtaja Antti Loukola ja koulutuspäällikkö Kirsi Järvinen.

Takarivissä vasemmalta Suomen Liikemiesten Kauppaopiston johtaja Vesa Jokela, johtaja Antti Sirainen, rehtori, toimitusjohtaja Antti Loukola ja koulutuspäällikkö Kirsi Järvinen.