Business College Helsinki

Business Collegen Triplan Pop-upissa upeita projekteja

Ryhmä Business Collegen opiskelijoita on ollut maaliskuusta toiselle viikolle Business College Pop-upissa Mall of Triplassa. Opiskelijat ovat tehneet tiimeissä erilaisia projekteja kauppakeskukselle ja sen yrityksille. Projektit ovat olleet opiskelijoille hyvin mielenkiintoisia. Kaikki ovat tykänneet pop-upista, kun he ovat päässeet tekemään käytännössä niitä asioita, joita on aiemmin koulussa opittu – samalla on opittu paljon lisää.

Triplassa opiskelijoilla oli upeat tilata 5. kerroksessa. Business Collegella on Pop-up toimintaa eri kauppakeskuksissa vuodesta 2016 ja Mall of Triplassa lokakuusta 2020.

The Acs -tiimi

”Olemme päässeet tekemään markkinointia ja tapahtumatuotantoa. Olemme tehneet Messukeskuksen kanssa yhteistyötä eri tapahtumissa. Kun oli NY Vuosi yrittäjänä -tapahtuma, olimme siinä mukana tekemässä logistiikkahommia ja asiakaspalvelua. Olemme olleet tekemässä myös kukkakaupalle äitienpäiväkampanjaa. ”

”On ollut tosi kiva päästä luokkahuoneesta ulos ja olemme päässeet tekemään käytännössä niitä asioita, mitä olemme teoriassa oppineet. Kaikki ovat tykänneet tästä tosi paljon ja on ollut opettavainen kokemus meille kaikille. ”

Markkinointi Majavat -tiimi

”Pop-upissa olemme saaneet kolme toimeksiantoa. Avocado Cafelle olemme ottaneet uutuustuotteista kuvia ja ne ovat menneet Facebook-postauksiin. Vero Modalle olemme ottaneet joka tiistaina kuvia uutuustuotteista ja niistä tehdään somepostauksia. Kuvat menevät kaikkiin Vero Modiin täällä pääkaupunkiseudulla. Viimeisimpänä saatiin Carlings-yhteistyö ja siihen otettiin kuvia, jotka menevät heidän Instagram-tililleen. ”

”Tää on erilainen oppimisympäristö, on saanut käytännössä tehdä asioita. Ei tarvitse istua koko ajan.”

Next Level -tiimi

”Kolmesta yrityksestä olemme saaneet yhteistöitä: olemme tehneet somemarkkinointia, esim. TikTok-videoita. On tää kivempaa kuin koulussa, toiminnallisempaa. Pääsee suoraan hommiin ja tekemään. Koulussa teoriakin on hyödyllistä, mutta täällä pääsee oikeasti tekemään.”

BC Fine$t

”Olemme tehneet erityisesti Candytownin ja Kitty’s Milkshake Barin kanssa yhteistyötä. TikTok on ollut se meidän päähomma tässä; Candytownille luotiin oma TikTok-tili. Milkshake Barille olemme jatkaneet videoiden tekemistä ja Instagramia jonkun verran ja sitten esimerkiksi jaettiin heidän leimakorttejansa Messukeskuksen edessä. Pop-upissa on ollut tosi kivaa vaihtelua koulussa olemiseen; täällä pääsee käyttämään niitä työelämän taitoja ja niitä taitoja, mitä koulussa on opiskeltu.”

    Business College Helsinki

    Päätoimittaja - viestinta@bc.fi