Haemme toimitusjohtaja-rehtoria Business College Helsinkiin

Työssäsi vastaat oppilaitoksen johtamisesta sekä pedagogisesta toiminnasta ja kehittämisestä. Keskeistä työssäsi on strategisten tavoitteiden saavuttaminen ja tuloksellisuuden varmistaminen yhdessä koko henkilöstön kanssa. Tunnet hyvin alueen elinkeinoelämää ja sen verkostoja. Sinulla on palava halu tehdä Business Collegesta Suomen työelämälähtöisin oppilaitos, joka vastaa kansainvälistyvän työelämän tarpeisiin. Visioit tulevaa ja tunnistat uusia mahdollisuuksia sekä ennakoit mahdollisia haasteita ja toimit ratkaisuhakuisesti. Olet erinomainen ihmisten johtaja.

Toivomme sinulta näyttöjä tuloksellisesta johtamisesta, ratkaisukeskeistä ja kehittämishakuista työotetta sekä taitoa verkostoitumiseen ja yhteistyön rakentamiseen. Edellytämme ylempää korkeakoulututkintoa sekä rehtorin muodollista pätevyyttä, ammatillisen koulutuksen ja elinkeinoelämän tuntemusta.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja haasteellisen johtamistehtävän, jossa pääset tekemään merkityksellistä työtä huippuosaavassa porukassa. Tarjoamme kilpailukykyiset työsuhde-edut.

Lisätietoja tehtävästä antaa hallituksen puheenjohtaja Jarmo Oksaharju 040 836 4229 (28.9. ja 5.10. klo 12–14) sekä MPS:n rekrytointikonsultti Pia Huttunen 040 593 4375 (29.9. ja 6.10. klo 15–17).

Jätäthän hakemuksesi ja ansioluettelosi tehtävään viimeistään 9.10.2022 osoitteessa careers.mps.fi